Morgen begint het avontuur ! - Reisverslag uit Horsens, Denemarken van Ruben Stortenbeker - WaarBenJij.nu Morgen begint het avontuur ! - Reisverslag uit Horsens, Denemarken van Ruben Stortenbeker - WaarBenJij.nu

Morgen begint het avontuur !

Door: Ruben Stortenbeker

Blijf op de hoogte en volg Ruben

31 Augustus 2015 | Denemarken, Horsens

Dag Allemaal,

Morgen is het zover ! Mijn eerste stage dag bij DSV. Ik ben erg benieuwd en heb er heel veel zin in.

Inmiddels zijn er al weer 4 dagen verstreken. Ik ga jullie even op de hoogte brengen wat ik deze dagen heb uitgespookt hahaha :)

Na vertrek bij DSV even snel langs de burger king gegaan om een wel verdiende cheeseburger te kopen. Meteen daarna mijn weg vervolgd naar het appartement. Eenmaal aangekomen reed ik de parkeerplaats om vervolgens mijn auto te parkeren en mijn appartement te zoeken.

Ik heb overal gezocht maar ik kon het maar niet vinden. Er kwam uiteindelijk een Deense man naar me toe en vroeg waar ik naar op zoek was, nou goed ik het hem uitgelegd en wees hij mij perfect naar boven.

Toen ik de deur openende van t appartement rook het muf en uitgeleefd niet prettig dus.. Meteen maar alles open gezet kranen aan gezet en lekker laten luchten. Onder tussen een sopje gemaakt en mijn kamer gaan dweilen.

Mijn kamergenoten kwamen later die dag rond 20:00 aan vanwege files in Hamburg. Uiteindelijk hebben we met z'n alle de kamer ontsmet en ruikt het lekker frisjes !

Vrijdag:
'S ochtends vroeg broodjes gehaald bij de Lidl en lekker wezen ontbijten. 'S avonds afgesproken met Konstantin om even alles lekker te verkennen we gingen onder het genot van een Deens biertje lekker "chillen" in het park. Konstantin heeft ons het een en ander uitgelegd en zo zijn we wat meer te weten gekomen. 22:30 huiswaarts om ons op te maken voor een avondje stappen in de plaatselijke gelegen bar 'Mad Americans' onwijs gezellige avond gehad.

Zaterdag & Zondag waren 2 relax dagjes lekker met z'n 3en in het appartement gebleven en nog geproost op deze fantastische kans om ervaring op te doen in het buitenland. Voor de rest hebben we nog wat boodschappen gedaan en wat benodigdheden gekocht zodat we helemaal klaar zijn en compleet.

Morgen start ik om 09:00 mijn eerste dag tot 16:30. Zoals ik eerder al zijn enorm veel zin in ! En jullie horen gauw weer van mij :)


Bedankt !

Groetjessssss

  • 02 September 2015 - 21:47

    Robert:

    Ruben,

    Leuk dat je een verslag bijhoudt. Zo blijft het thuisfront op de hoogte van je avontuur in Denemarken. Het is goed te horen dat je het naar je zin hebt en je al wegwijs gemaakt hebt. Nu komt het echte werk echt op gang. Maak er een leerzame en leuke tijd van en geniet van de omgeving en de mensen. We komen snel eens langs!. Zien we ook eens Denemarken.

    Groet, Robert en aanhang

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Denemarken, Horsens

Ruben

Actief sinds 29 Aug. 2015
Verslag gelezen: 292
Totaal aantal bezoekers 3731

Voorgaande reizen:

29 Augustus 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: