Vertrek richting Denemarken + Eerste indruk. - Reisverslag uit Horsens, Denemarken van Ruben Stortenbeker - WaarBenJij.nu Vertrek richting Denemarken + Eerste indruk. - Reisverslag uit Horsens, Denemarken van Ruben Stortenbeker - WaarBenJij.nu

Vertrek richting Denemarken + Eerste indruk.

Door: Ruben Stortenbeker

Blijf op de hoogte en volg Ruben

27 Augustus 2015 | Denemarken, Horsens

Dag allemaal,

Zoals jullie zien ben ik een dagboek gestart om zoveel mogelijk te vertellen over mijn avontuur hier in Denemarken gedurende 5 maanden.

Ik ben Donderdag 27 Augustus om 05:00 precies vertrokken vanuit huis richting Denemarken.

Reden hiervoor was de drukte te vermijden. Dat lukte aardig, ik zat om precies 08:00 in Bremen zo'n 427km verder. Nou moet ik ook wel toegeven dat ik wel een baksteen op het gaspedaal had liggen aangezien je best kan door rijden in Duitsland.

Verder in Bremen een Tankstop gemaakt en meteen door richting Hamburg. Vlak voor Hamburg kreeg ik een afslag richting Flensburg deze was helaas afgesloten dus de volgende moeten pakken. Helaas was er rond Hamburg overal werkzaam heden de wegen waren smal en alles reed niet door.

Eenmaal Hamburg uit ging het gas er weer op richting Flensburg daar wilde ik mijn wagen nog vol tanken voor Denemarken en ja daar zal je hem hebben ! het laatste tank station in Duitsland over 3km maar schijn bedriegt kort daarna over 1 KM Danmark... en ik nog hopen dat het tankstation binnen Duitsland ligt nou uhh NEE.. mocht €1,70 P/L aftikken.

Weg vervolgd richting DSV Horsens laatste loodjes wegen het zwaarst dat heb ik wel gemerkt. Eenmaal aangekomen melde ik mijzelf binnen bij de receptie omdat ik (12:15) binnen liep kon ik ook nog even wachten tot de pauze voorbij was. Toen kwam mijn supervisor aangelopen, eerste indruk ?
Aardige man maar vrij serieus. Hij liet mij boven zien waar ik kwam te zitten de komende 5 maanden. Ik heb een van de drukste klanten en er is daarom altijd top drukte op mijn blok.

Toen we naar beneden liepen stelde hij mij voor aan 2 andere werknemers.
Konstantin En Thomas (mijn mentor gedurende deze stage)

Dit is mijn eerste reisverslag de volgende met daarin de indruk over het appartement en de eerste dagen volgt snel !

bedankt !

  • 29 Augustus 2015 - 18:47

    Anit Benningshoff:

    Hoi Ruben,
    Leuk dat je dit schrijft. Ik blijf het volgen.
    Succes verder n veel plezier tijdens je stage in Horsens

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Denemarken, Horsens

Ruben

Actief sinds 29 Aug. 2015
Verslag gelezen: 183
Totaal aantal bezoekers 3741

Voorgaande reizen:

29 Augustus 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: