De eerste 2 weken zijn over - Reisverslag uit Horsens, Denemarken van Ruben Stortenbeker - WaarBenJij.nu De eerste 2 weken zijn over - Reisverslag uit Horsens, Denemarken van Ruben Stortenbeker - WaarBenJij.nu

De eerste 2 weken zijn over

Door: Ruben Stortenbeker

Blijf op de hoogte en volg Ruben

12 September 2015 | Denemarken, Horsens

Hallooooo,

Zo al weer 2 weken en 10 werkdagen voorbij. Het was een enorm leuke week !!


Dinsdag voor het eerst naar het kantoor geweest super fijn ontvangen en na praatje begonnen met het werk. Ik heb een van de drukste klanten.. Erg leuk want zoals de meeste mij kennen is niets doen geen optie ! Ik moet iets te doen hebben.

Alles werd me uitgelegd en tot mijn grootste verbazing leerde ik het systeem vrij snel kennen. Deze dinsdag duurde van 09:00 tot 16:30. .Een introductie dagje dus.

Voor de rest heb ik de dagen daarop het systeem leren kennen een rondleiding gehad door het gebouw wat echt super groot is.

Het ontbijt en de lunch worden gesponsord door DSV (zijn ze niet blij met zo'n eter) nee hoor grapje maar het eten is goed ! Sochtends lekker broodjes met beleg komkommer en tomaatschijfje er bij PERFECt :) en in de lunch altijd lekker warm eten zoals: Chilli con carne, Gebakken aardappeltjes, kippenpootjes, en vers afgesneden vlees HEERLIJK dus allemaal.

Voor de rest heb ik niet veel te melden het weekend hebben we lekker gerelaxed.. Te weinig tijd om iets te doen eigenlijk t gaat allemaal te snel.


Dit weekend willen we wel een stad bezoeken dat zal waarschijnlijk kolding,Aarhus of Esjberg zijn.. Maar goed dat roepen we ook al een tijdje

en aangezien het gister een laat avondje werd en ik nu dit typ (11:24) zal dat wel niets worden. Wat ik vandaag wel van plan ben is om naar een Auto rally te gaan in Juelsminde dat ligt net onder horsens aan het water, Mijn baas zei dat het zeker waard was om te bezoeken.. dus ga ik daar zo maar eens heen denk ik..

Sorry dat het bericht even op zich liet wachten. Ik hou jullie op de hoogte !!

Bedankt

En de groeten uit Jutland Gezichtje met uitgestoken tong en knipoog

  • 12 September 2015 - 13:32

    Janna Benningshoff.:

    Hoi Ruben,
    leuk dat we weer wat van je horen,en dat je het zo naar je zin hebt.
    we kijken er steeds naar uit .
    Geniet van je weekeind ,heel veel plezier en weer tot horens.

    Lieve groetjes van Opa en Oma.

  • 12 September 2015 - 19:36

    Robert:

    Hoi Ruben,

    Leuk dat je weer een tussentijdsverslag heb gemaakt. Zo te horen is het eten daar geen straf, ik zit hier aan de aardappels

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Denemarken, Horsens

Ruben

Actief sinds 29 Aug. 2015
Verslag gelezen: 246
Totaal aantal bezoekers 3742

Voorgaande reizen:

29 Augustus 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: